blått

idag upptäckte jag att min fot var riktigt blå och ont som tusan har jag också. Det blir så när man är på UP och blir stämplad av klackar :| två gånger om dessutom!
köpte mig ett fint armband också av presentkortet jag fick av mamma och pappa. Superfint!
nu ska jag sova, har haft gäster ikväll. fick smörgåstårta, mums!
upp imon igen och jobba.
min bror för övrigt gjorde världens klantigaste grej idag! han skulle hjälpa pappa med höet och stack högaffeln i foten! så pappa fick åka in med honom till akuten och så fick dom lägga om såret, det hade blivit ett jack på 3 cm! nu hoppar han här och jämrar sig :|
susa sött allihopa

Kommentarer
Postat av: em

VA RÄDD OM FOTEN FFS :P :)

2007-12-29 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0