fffff

nu är man hemma från jobb, luciafirande, kinamat och fest hos sebbe. luciatåget jag kollade på bestod av en lucia, två tärnor, tre stjärngossar och en icke sjungande tomte. Haha, var mysigt ändå. Helle och jag gick och käkade supergod mat på ming sen, alltid lika trevligt. Gick till Sebbe och David på fest sen, letade efter den där jäkla dörren och så var de den vi absolut inte trodde de var. Men glömde säga de sötaste som hände idag, när vi skulle be om notan sa helle: f,f,få vi notan tack. de lät bara såå sött!
Åter till festen hos sebbe och david, var inte lika många som de brukar vara men de var trevligt iaf. Tror hela kvarnholmen hörde oss när vi sjöng Ronja Rövardottersången. Haha!
Årets glögg bestod av 80% sprit, 10% glögg och 10% must. Haha, kan säga att de var mig en speciell smak.
 Nu ska jag sova, ska upp imon och skriva på vår uppsats sen ska jag till Guntorp och jobba. wiie!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0