godis

handledningen idag gick bra, vi fick massa sagt och hon sa massa också. Hade tappat tidsuppfattnignen idag, trodde det var typ tors eller fre så jag sa att jag inte skulle jobba mer, men de var ju bara ons. Ska sätta mig o renskriva alla mina föreläsningar sen ska jag göra julgodis. Engelsk fudge. mumsfilibabba!
ska försöka hitta lite julpapper också, köpte ju lite julklappar igår.
Pratade med andreas igår, han är helt sjuuuk! haha, han berättade massa sjuka grejer han o hans kompisar har gjort på senaste. Åka traktor framför skolan .. ja jag ska inte ens gå in på de sjukaste..
nu ska jag diska sen ska jag vara duktig, hinner jag med allt jag vill ska jag hinna packa ner lite av mina grejer också, mina flyttgrejer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0