Grattis

idag har det hänt lite för mycket tror jag. Först och främst vill jag gratta min underbara mamma som fyller år idag. Grattis Mamma! Sen till det tråkiga, pappa ringde och sa att våran hund hemma, Bamse, hade blivit påkörd och dog i natt. Dom hade släppt ut honom igår kväll och sen kom han inte tillbaka. Dom hade ringt till polisen i eksjö och där hade personen som kört på honom lämnat in honom så mamma och pappa fick hämta honom och begrava honom hemma. När jag fick höra de blev jag så lessen så jag började gråta på jobbet. Där står jag och gråter som ett barn bland alla gästerna. Usch! saknar bamsis! :( men det gick iaf fort för honom så han svävar där uppe bland alla andra små söta hundar.
Jobbet på guntorp var sista dagen idag för i år iaf, massa dricks och glada gäster. Åkte hem med bussen och fick springa över ängöleden för o hinna med bussen hem till norrliden.
imon får jag min lägenhet på tullslätten. Ska bli sååå kul o flytta. ska ringa incita så jag får min nyckel och sen ska jag mova in alla mina grejer. har ju tenta också men får se hur de blir med den. Funderar på och skriva den när det är omtenta istället. har så mycket annat och tänka på just nu.
nu ska jag iaf sova.
godnatt

Saknar dig bamse &
grattis söta mamma!

Kommentarer
Postat av: sayeh

åh nej söta bamse!! jättefin hund!! men han fick uppleva mycket och massor med kärlek.

2007-12-18 @ 00:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0