julefrid

Har verkligen inte haft tid för o skriva något. Kom hem för en vecka sen och har jobbat varje dag sen dess. Även på självaste julafton. Julafton hemma hos famlijen Karlsson var mysig. Eller först var det jobb sen var det Kalle på tv och sen massa mat. Trodde aldrig jag skulle överleva kvällen med så mycket mat som jag hade ätit. Sen var det lite vila innan klapparna skulle delas ut. Fick mig en brödrost, presentkort på guldcity, pengar, fint fat, luftmadrass med tillhörande pump och lite annat smått och gott.
Juldagen var det ju fest, vi började hos Emelie och vidare til Bettan. Hur kul som helst o träffa vännerna igen, var så längesen vi sågs. Dock var det inte riktigt lika roligt på Up men de är sånt man får ta. Åkte hem ganska så tidigt, skulle ju börja jobba dagen efter kl 7!!
Idag har jag varit ledig, riktigt skönt. Har bara softat, var inne i stan en sväng med bror och far. Hittade mig ett par snygga vantar och lite kraffs.
Vet även vad jag ska göra nyår nu iaf, ska ut i skogen. Men tror att det kan bli trevligt också. Emelie kanske hakar på också, just nu är hon ju i skåneland o härja runt .. hehe
Nej, nu är det mat.
kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0