klappar

disken är äntligen färdig. fick ju ringa mamma där för jag visste inte riktigt hur jag skulle göra med mitt julegodis. de blev inte som de brukar bli hemma. Men med lite experthjälp från mor min så fixade sig allt. Förutom att de brände fast lite i botten och de jäklar mig var de svåraste och få bort. Mina små fingrar är helt fnasiga nu efter ha försökt få bort allt :( ska hoppa in i duschen nu o göra mig lite ren. sen är de plugg som gäller. eller kanske fuskar lite och packar lite grejer istället. det är så mycket roligare.. ska hinna slå in julklapparna också..  ♥ jag älskar o slå in julklappar. synd att man bara river upp de sen och bara bryr sig om innehållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0