labbe

sitter på bibblan nu och pluggar, eller ja jag gjorde det innan iaf. Nu har jag smitit ifrån det lite. Jag orkar inte riktigt med och plugga med vissa. Men that's life. Jobbade innan mellan halvåtta och halv ett. var helt slut sen, trött också. Funderar på om jag ska åka hem och plugga istället, får nog mer gjort där hemma än här. Pratade med mamma innan, dom har redan tänkt på och skaffa en ny hund. Nu när pappa är hemma och ledig så kan han ju ta hand om valpen. Åh så mysigt och skaffa hundvalp, men mamma och dom ville ha en ljus labrador. Upplyste mamma om att dom faktiskt bor på landet, där det är skitigt, massa lera och bajs. Haha. Men de är deras bekymmer. söt är den nog iaf :)
image5

Kommentarer
Postat av: Emmy

Gula labbisar är såå söta! :)

2009-08-10 @ 23:56:46
URL: http://emmyblomkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0