sigge

idag var famlijen och hämtade våran nya hund, han heter för tillfället sigge men vi ska komma på nåt annat. Men gud så söt, helt übersöt! så gosig och söt.. fast han har kissat inne tre gånger. så jag låter mamma och pappa ta hand om honom i natt.
Imon är det .. var nära på och skriva valborg men jag menar nyår. Ska ut till skogen och fira nyår med några filurer.. Vet dock inte riktigt vad jag tycker om det än, vet inte om jag är nervös? spänd? glad? ja, det är nog lite blandade känslor skulle jag tro.
Nu ska jag iaf sova och få lite skönhetsömn, ser ut som en tolvtaggare just nu. Har massa skumspolar i huvudet, måste ju bli fin tills imon.
Gott Nytt År allesammans.
Tack för ett härligt 2oo7 och hoppas 2oo8 ska bli lika bra om inte bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0