sprak

alla utom jag är och kollar på fyverkerier. Jag  kände att jag inte orkade, var så skönt och bara vara hemma ett tag. Funderar på om jag ska våga mig ut, det är lite mörkt här i skogen. Nån som vill komma med en stor ficklampa och lysa upp min väg :D Bestämde mig för en sak innan också, vilket kommer förändra mitt liv ganska så mycket men jag är 20. Vad begär man av mig? Att jag ska vara gift, ha ett välbetalt jobb och lägenhet på Östermalm? Nej, de får ni allt vänta med ska jag säga er. Giftemål har jag inte i tankarna än, även om det skulle vara himmelskt, jobb.. ja, jag vet inte om det är så mycket och skryta med den lönen jag har och östermalm, ja Tullslätten är nästan lika flashigt. Men vi får se vad som händer framöver med mig och mitt liv. Iallafall bara så jag är nöjd med allt så ska det nog gå vägen.

Kommentarer
Postat av: shoegal

ja helt underbar film! jag blev överlycklig! vill fan se den igen redan ikväll. så go! travolta va klockren!

2007-12-27 @ 19:37:09
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0