tredje gången gillt

Jag har gjort det igen, jag har skaffat mig en blogg till. Jag vet att det är hemskt men vad gör man inte när man inte har nåt liv. Idag var min.. hm.. 5 gång på växeln, jag jobbar ju på högskolans växel också. så idag var det dags för mig och svara i telefon. "Högskolan i kalmar väkommen" hehe, de var iaf roligt. Hann med lite skola också, fick världens chokladboll av Jenny, hon hade jobbat på fiket idag :D
Sitter o kollar Desperate Housewifes nu, har inget bättre för mig. Ska snart sova, får ju knappt göra det.
Har faktiskt hunnit med o köpa lite julklappar också, blev shopping med Helle i söndags. Ska bli skönt och komma hem till famlijen vid jul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0