3 liter vin

Gårdagen började lite segt, de regnade hela dan. Sissy o jag gick o fikade med Jenny o Malin på skafferiet. usch så tråkigt väder de var. Hade bestämt oss för o gå ut på kvällen men oj så opeppad man var.
Vi började iaf förfesta hemma hos oss, camilla kom o festade med oss också. vi satt o hade riktigt trevligt med massa snack o skit. gick till kåren o tog stämpel sen vidare till nadja o sebastian. Helt plötsligt var 3 liter vin försvunnen och nu menar jag att den har åkt ner i någons hals. fast de brukar ju alltid vara en massa kvar i påsen så de var nog inte så farligt!
gick till kåren sen o gissa om inte Mr. Snygging var där. Helt drop dead gorgeous är han!
hittade lisa o ellinor på dansgolvet också. shakade loss som aldrig förr :)
gick hem tidigare, hand i hand med Mr snyggo ;) haha. sen när vi kom hem var de typ efterfest hos oss. Vi satt o snackade massa skit verkligen och gjorde fyllekäk. Oj vissa var riktigt fulla o nu menar jag inte mig själv.


idag sov vi till 12 sen drog mr snygg hem. Jag har varit helt off hela dan, sissy undade vad de var med mig till slut. men helt bakis. pratade med emelie också, hon ska komma o hälsa på mig på ons :D wiie, så kul de ska bli. Vi bor så nära varandra men ändå träffas vi inte så ofta! synd!
ikväll har jag bakat äppelpaj och riktigt gott blev de. nu tränar sissy o eve ute i vardagsrummet.. haha, vi har ju ett eget gym.
nej nu blir de tvtittande för en stund
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0