april april

nu har vi fått upp alla lådor som sissy skulle ha in i sitt rum. Hon o jag skulle ha burit upp alla lådor först men sen fick vi hjälp av yves o eric och tur var de för det var riktigt mycket grejer. Lådorna var såå tunga. Haha, hade aldrig varit färdiga om dom inte hade hjälpt oss. Nu håller hon på o flyttar in alla grejerna, de är ju inte lite som hon har. Själv är jag riktigt uttråkad just nu. nån som vill hitta på nåt, iofs så borde jag ligga till sängs. tror jag börjar bli sjuk igen. Jag som nästan var påväg o bli frisk. No, don't think so. Här har man fått ont i halsen och innan frös jag som en liten stucken gris!
ska välla mig framför tvn o bara slöa, ska ut på promenad sen om regnet vill sluta så att säga.. jag orkar inte gå ut om de ska regna massa..
ingen som blivit lurad idag förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0