dead

ge mig massage någon, min kropp håller på o dö här o nu! det är som hela min kropp inte vill fungera längre, den har liksom gett upp dsn kraft just nu.Skulle inte vara helt fel att få åka på spa, massage, varmt bad o såntädr underbart!
föreläsningen idag var ju ingen höjdare men de är de väl kanske aldrig. tur att föreläsaren är lite rolig iaf annars hade jag lätt somnat innan jag knappt kommit in i salen. Sissy o jag ska ner till falken sen o lyssna på valmötet, inte ofta man är så seriös och går på sånt. men vi vill ju se när eve blir ordförande över kåren.
kan klockan inte bara ticka på som den brukar göra så emelie kommer hit. Såg att hon hade köpt maaaasssa dricka, så hon kommer upp i min nivå :P haha. Men jag tror inte de blir 3 liter vin imon, då kommer jag inte må bra på torsdag. Det ska vi nog undvika skulle jag tro! Men får springa till systemet imon och köpa lite dricka. Får hoppas de följer med lite folk till puben också :)
usch måste fortsätta med mina papper, styka under en massa grejer. Event Management, boxar dit, och stadium där o här. Oh ja de är en del man ska ha koll på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0