fågelskit

Oj jag har ju glömt berätta vad som hände när emelie var här. Emelie kom hit i onsdags efter ha åkt hela 75 min tåg. Vi gick hem o hon gjorde sig i ordning för kvällen. Sen gick vi till puben o käkade mat, alla verkade ha trevligt .tanken var att vi skulle gå ut på kvällen men alla verkade banga lite, en del hade föreläsning dan efter o andra skulle jobba eller nåt .Så de slutade med att jag, emelie, jerry, henke o ea satt o drack lite öl. Alla utom henke gick vidare till fula fisken sen, vilket inte var en miss för hans del. De var ju inte direkt fullt där, vi satt o snackade o drack. Självklart drog emelie till sig en ... man i sin fagra ålder.. haha, så självklart att de var just emelie som gjorde de. Vi gick hem ganska tidigt efter ha snott påskliljor o kissar bakom hus på asfalt. Fortsatte vårat snack hemma och de slutade med att jag somnade i min säng o jerry o emelie fortsatte snacka.. vaknar upp efter en stund o då har alla somnat i min säng. Haha.
Torsdagen kändes mer som en söndag så emelie o jag undrade varför alla affärer hade öppet men så kom vi på att de bara var torsdag. Gick o käkade på kinesen och satt där läääänge :D sen gick vi hem o somnade.. haha. Lämnade av emelie på tågstationen och gick hem o sov igen.



Helgen var de fest igen, denna gången åkte vi till öland. de var nadja o sebastians kompis som hade ett ställe där ute. Vi fick gå hur långt som helst med massa grejer innan vi kom fram. Men när vi väl kom fram började vi grilla, eller ja de var ju mest Marcus som grillade och vi andra satt o tittade på. Men vi hade riktigt roligt, åkte hemåt vid ett kanske o fortsatte festa hemma på tullslätten. Dock kanske inte lika lyckat, eller iaf så blev de värsta bråket mellan vissa men de ordnade upp sig som tur var.

Lördagen gick jag, sissy, nadja o sebastian ner till kalmarsundsparken o käkade mat o solade. När vi kom hem var sissy o nadja som ett par kräftor. Vi gjorde lite mer käk, lite thaimat.. riktigt gott sen gjorde jag en äppelpaj.. fick bjuda födelsedagsbarnet på paj också, eller barn o barn men de var Yves födelsedag iaf :)
Marcus som vi hade varit hos på Öland kom o kollade film med oss på kvällen, ska inte gå in på allt vad som hände. Men kan ju säga att sonja, vänta du bara. Haha.

Söndagen var de sola igen, denna gången var vi vid slottet istället. Slutade med att vi gick hem för sebastian fick fågelskit i huvudet. Haha, de var nog de roligaste på hela dagen. Nadja fick på benet o Micke som precis hade sagt att han aldrig hade fått fågelskit på sig fick på armen. det var en riktig fågelskitsdag. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0