på tåget

sitter på tåget ner till kalmar nu, pappa skjutsade till mig till nässjö innan.. nu är vi i hovmantorp. Miiinnen. hahha. " ni  kan dra åt helvete" haha.
Är ungefär en timme kvar tills jag är i kalmar, funderar på om man orkar göra man när man kommer ner eller om man ska be sisst göra mat.. haha, nej men kanske venezia? vad säger du sissy? Oj så mycket grejer jag har medmig ner till kalmar igen.
Ja förresten så är jag såå sur på Mizo. han har förstört mina fiiina skor, jäkla hund. sen var han på mitt garn och mitt bröd jag skulle ha med mig ner .. jäkla byracka! åhhh!
pratade med emelie innan jag åkte iväg, vi pratade om sommaren.  kanske ska till varberg på semester eller blir de bara öland. och så kommer vi bo hemma hos mig. billigt och bra blir de ju.
Får se hur de blir med alls semester o sådär..
nej nu ska jag återgå till o glö på alla på tåget..
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0