presenter

sitter fortfarande på jobbet, har suttit här sen halv åtta i morse. Nu känner jag att jag gärna vill gå hem. Men slutar inte förrän 16.40, då som först får jag gå hem. hade tänkt ut o gå också men lär ju vara död :P blir säkert att jag somnar i sängen eller nåt innan jag hinner städa eller käka. Undra om jag är ledig imon? hm, tror jag har föreläsning på fre som först. Sen i helgen då hade jag ju tänkt o ha lite kalas. Pratade med syster yster innan, hon har också blivit vuxen. Hon önskade sig.. hör nu. Flingsalt, mjukisbyxor och en cdskiva. Jag sa att jag önskade mig ett par inlines, presentkort till massage och pengar. Ja, nåt annat kan jag inte komma på. så ska bli kul o se vad man får. :)
måste åka o handla lite mat till helgen också, nån som vill låna ut sin bil till mig en timme eller två. orka cykla med alla grejerna? vi vet ju alla hur jobbigt och tungt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0