sambosnack

kom precis hem från madde, varit där o haft lite sambosnack. Kände att jag behövde prata av mig lite, madde vet ju minsann vad jag snackar om :D har man bott ihop i 1½ år så vet man ju hur den andra tänker. Fick en så god kaka av madde, de var nån slags kladdkaka+cornflakeskaka, så gott! Och idag var det ju premiär av Ugly Betty också. Gissa om vi har följt de innan, passade ju bra att vi kollade på de :)
ska snart gå o lägga mig, ska jobba på växeln hela dan imon, börjar vid halv åtta!! Jag som är en riktig sjusovare måste upp om typ sex timmar igen! wiiie, inte!
städade lite innan idag också men hann inte färdigt, var så mycket så de tog mer tid än vad jag trodde. Få fortsätta imon om jag hinner. Sissy o dom andra skulle till puben men får se om jag hinner med de.
Ska ha lite kalas i helgen också hade jag tänkt, alla som läser är hjärtligt välkomna. Blir nog bara lite filmkväll o skitsnack.
Nej nu måste jag sussa.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0