sommarjobb

Har precis varit o pratat med chefen på Åhlens i Kalmar. Jag kommer jobba mellan vecka 27 till 33 i sommar.  alltså 7 hela veckor ! wiiie, ingen semester alls. Kommer troligen bara jobba i kalmar, blir nog inget åhlens i vetlanda för min del i år. Jisses om jag kommer jobba mycket i år, eller om inte mer än förra året. money :D ska jobba hemma i vetlanda i helgen, får se vad madame säger då.
Ska till Netto snart o handla lite grejer, igår var sissy o jag o handlade på Maxi. vi åkte därifrån .. på cykel med 6 matkassar och två systempåsar + toapapper. Gissa om det tog tid o komma hem, vi fick gå hem med cyklarna. Sen kom yves och han fick vänta på oss lite, vi skulle fixa oss lite innan vi skulle till puben o käka. gick till puben o käkade och kollade på fotboll. Sen gick sissy o jag hem, vi orkade inte gå ut och jag skulle ju till Åhlens idag så kände inte för o va bakis.
Ja åter till netto, vi pratade igår om morotskaka och kärleksmums, ska väl försöka baka lite sånt idag och sen ska jag även ta tag i o plugga. alltid lika roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0