hemlighet

åh jag har en sak o berätta. en väldigt rolig sak, eller rolig o rolig men en väldigt lyckad sak men jag får inte berätta vad det är än. jag är iaf hur lycklig som helst. Fick reda på det i eftermiddags och min framtid.. oj, de kommer hända grejer. Och så kom ju älskling ner till kalmar idag så blev ju ännu gladare och han blev glad för min nyhet också. Jag kunde ju  inte bara hålla tyst om det för honom. Så håll er till tåls så får ni snart reda på vad det handlar om.
Sen har jag blivit sjuk också, snorar som en bebis. Kul och stå i kassan och snora :(
Imon är det kräftskiva efter jobbet. Ska bli kul även att vi inte är så många som kan. Men nu har sissy och jag hängt upp lite kräftgirlanger i köket :)
bäst och sova lite innan man börjar jobba igen.
Önska mig lycka till med min hemlighet :)
puss

Kommentarer
Postat av: em

du är säkert med barn :P

;D haha.

2008-08-16 @ 10:56:23
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0