personalfest

idag är det bakisdag och tvättdag. Igår var de fest hos Henke, min snälla kollega från åhlens :) var hemma hos honom och hans pojkvän och förfestade. Vi som var där var folk från åhlens så de var en liten personalfest :P Kan säga att de blev en jäkla vild förfest. mycket värre än när man festar med studenter och då är studenter inte dåliga på och festa :P
kvällen var iaf helt kanon. Hade så roligt! tackar allihopa.
Så idag är de bara en jäkla seg dag, måste tvätta och packa massa för imon åker jag hem till vetlanda. För sen på torsdag åker vi till cypern :D wiiie, ska bli så jäkla nice och åka iväg till solen
har verkligen haft bloggtorka men har bara jobbat en massa. får uppdatera en vacker dag när jag har tid.
Nu är det bäst och börja och packa.. tvätta, laga mat o sen kommer älskling ner till mig :)
puss o hej

Kommentarer
Postat av: Pila

Hej.. ja, men det e bara tillfälligt... typ schematid i tre veckor men sen blir jag vikarie.. chefen sa till mig idag, " faan, varför tog jag inte in dig från början" jag e bara tills henes 3.e dotter kommer.. så jag e i järnforsen på matöppet.. jobbar ju me ramona ju:) ja vi ses nog då.. kram kram

2008-08-26 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0