semester

nu är det inte långt kvar. Imon vid denna tiden, kanske lite senare kommer vi åka mot Göteborg - Landvetter. Ska bli så nice och åka iväg en vecka till solen. Läste på fritidsresors hemsida att de var 32 graders sol. och att det kommer vara 30 grader hela veckan framöver.
Idag var jag i Eksjö och träffade Em. Vi gick på stan och sen gick vi o fikade. Räksmörgås. Mums! Haha sen skulle vi gå in på nån loppis och klantemma trillade i ett hål och stukade sin fot, igen. Så den svullnade upp och fick annan färg. Så emma :P Hoppas du blir bättre i foten gumman :)
Fick sån hemsk huvudvärk när jag kom hem, åt lite mat sen somnade jag och jag kan inte påstå jag mår mycket bättre nu heller efter lite sömn. Mamma håller på o provar massa kläder, "kan jag ha detta, eller detta"
Nej nu ska jag ner o kolla om det finns nåt och äta. Lite te skulle sitta fint just nu.
Vi ses om en vecka. Ha de så bra i kalla sverige under tiden
puss & kram

Kommentarer
Postat av: ems

hahahaha jaa jag är klantemma! men vi hade kul igår :) weeye! ha det underbart nu! :D MÅNGA KRAMAR

2008-08-29 @ 01:02:30
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0