fynd

scheeena makarena va jag är trött. Märks att man tog ledigt under julhelgen. Massa stress och härligheter som vanligt på jobbet. Köpte mig en pläd idag, gissa vad jag fick betala för den. 10 kr! Det var en maska i den så oom jag inte hade köpt den hade den slängts och de kunde jag ju inte tillåta. Hehe
Borde städa lite här tror jag, alla mina grejer ligger överallt. Emelie kanske, förhoppningsvis kommer på onsdag så då kanske man ska piffa till de lite innan hon anländer. Måste nog tusan tvätta också. När är det tänkt att jag ska hinna med detta också? Shiiit!
ska hoppa ner i säng och kolla prison break snart. Sen sussa gott. När jag hade lagt mig igår ringde telefonen. Vi pratade ganska länge. Livet är bara till för att krångla antar jag. Men visst, du är rolig :)
Måste prova min nyårsblåsa också, ska ta kort så ni får se hur snygg den är!
nu ropar sängen på mig
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0