gäster

don't make me so confused, I don't know what I want, okey? I know you inside and out and still I don't know anything so just leave it as it is right now. We'll see what happens later.


Idag ska det komma gäster till oss, eller det är pappas alla syskon plus deras respektive. Ingen höjdare direkt. Igår var en riktig segdag. trodde ett tag jag skulle gå under, har hört att de inte bara var jag som inte mådde bra heller. Somnade typ vid åtta sen var jag tvungen o gå upp igen när alla började härja och ha sig. Kom nog inte i säng förrän vid ett sen.  Så kan inte påstå att man är så peppad idag. Vet inte om pinglorna ska ut ikväll, får väl se vad som händer. Kanske ska hitta på annat också men vi får väl se vad som händer ikväll. Imon är det åter Kalmar, får väl åka ganska i tid så jag slipper kommer ner i bäckmörker. Ska jobba tre dagar sen är det ju nyår. Ska firas med dom bästa :)
nej nu är det bäst och fixa det sista innan alla kommer.
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0