hejdå

nu äntligen börjar gästerna åka hem. Okej, kul och träffa släkten men i 6 timmar, ja det räcker gott och väl för min del. Har ätit så grymt god mat idag, skulle nog kunna flytta hem igen bara för matens skull. Fick stek med potatis och riktig brunsås. Åt så mycket så jag mådde illa, till efterrätt blev det tårta och mammas ostkaka. Ja, bara denna dag har jag nog gått upp femton kilo. Men idag känner jag att det var värt det, för det var såå gott!
Kanske ska träffa e sen, pratade om det iaf men vi får väl se om vi ses eller inte. Gör vi inte det så ska jag träffa emelie istället. Vi funderade på och gå till hotellet idag istället, och förhoppningsvis komma in också och inte bli stoppade i dörren. Men man vet ju aldrig med lilla Sketlanda och dess finesser. Blir nog en lugn kväll iaf, måste vara pigg när jag ska köra ner sen imon. Tiden går alltid så fort när man är hemma. Men det har varit lite semester iaf. Kommer troligen hem på nyårsdagen igen om inget annat dyker upp. Och då kommer jag stanna till den 6.e eller 7.e. Den andra släkten ska vara hemma då, så då blir det lite släktkalas igen. Hoppas dock på lite yngre skara då.
nu ska jag päsa lite till innan jag troligen ska iväg.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0