hemvändardag

Jaaa jag ska försöka uppdatera här. Nu har man fått order på att skriva lite mer här. Kom väl underfull med att jag hade tid men ingen ork att skriva så ofta.
Nu är man iaf äntligen hemma i skogarna igen. Har varit hemma sen julafton. Åkte hem efter jobbet, trodde aldrig den dagen skulle ta slut. Fattar mig inte på alla mäniskor som är inne i buiker kl 14 och bara går runt och kollar. Hallå, vill man inte vara hemma med familjen eller iaf bara vara hemma och ta de lugnt på själva julafton. Nej då bestämmer man sig för och springa på åhlens och störa dom som jobbar där. haha
Tomten tyckte även i år att jag hade varit snäll. Jag fick våffeljärn, matberedare, diskställ, förkläde, presentkort, spel, skålar och lite annat smått och gott. Tackar och bugar tomten ;)
Igår var det juldagen och det innebär ju fest för oss som kommer hem vid jul. Vi började festa hos maddes syster. Fast de var ju bara vi där iaf. Madde, emelie, emelie och jag. The one and only, right girls? ;D
Vi spelade spel, spelade guitar hero och snackade massa skit. Så kul och träffa alla igen. vi träffas ju inte allt för ofta längre. Vi bestämde oss för att prova om vi kunde komma in på hotellet men där var de ju 23. Bajs också. SÅ dålig stil av vakterna och inte kolla leg på alla. Jag råkade ju stå brevid en kille och där kom jag in utan och behöva visa leg men sen kom alla andra efter mig och dom kom  inte in. Men vakterna fick minsann höra ett och annat sen av en arg sussie. Haha.
Vi gick till ladan iaf och hade kul där, men fy kattsingen va trött jag var så vid ett åkte jag faktiskt hem. Eller lillebror hämtade upp mig på torget, vi käkade kebab. träffade även på vår kusse, Johnny. Han har man inte sett på år och dar. Haha. Lite har hänt sen sist eller hur :P
VI stod där och frös om våra stackars fötter, lika glada i hågen som innan. Men sen bestämde vi oss för och åka hem, vi tog oss en raggarunda runt stan, ner med fönstrerna och ut strömmade musiken, eller dånande musik kanske man ska säga. Som du sa emelie, det var nog bättre med det än och höra Lasse Stefanz ur högtalarna. Haha
Vägen hem var krokig, det tyckte min hjärna och mage iaf. Klarade mig hem, nästan iaf. Sen var det bara och hoppa i säng. Men tackar för en väldigt trevlig och rolig kväll med er pinglor.

Idag är det lugna dagen hoppas jag på. Sitter och kollar på Pippi på rymmen nu. Jiiizes va det var längesen man satt och kollade på astrid lindgrenfilmer. Igår var det emil och idag pippi. Tyckr om alla dom filmerna.
nu ska jag kolla vidare och somna lite.
Ha en fortsatt trevlig julhelg.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fyjävulen vad jag har varit bakfull idag, det slog verkligen till. Men vi kanske kan hitta på något imorrn om du känner för det.



Puss, kram och nyp i stjärten!

2008-12-27 @ 01:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0