julbord

äntligen är jag ledig en dag. Det är min enda lediga dag innan jul. Igår var jag på julbord med jenny, madde, lisa och malin. det var riktigt mysigt, alla hade tagit med sig något. satt hur länge som helst och pratade om allt möjligt!
Idag har jag sagt upp min lägenhet, dvs att nu är det officiellt att jag ska flytta :D Första februari är det jag som flyttar in på Daléngatan på 33 kvm :D min egna 33 kvm!!
Idag innebär det städning och tvättning, måste fixa allt sånt nu för det hinner jag inte sen. Jobbar varje dag till stängning och efter det orkar man ju inte tvätta och städa. Sen ska jag slå in mina sista julklappar. Allt är inköpt, bara inslagning kvar. Åh, alla har fått åka hem, men inte jag. Nu vill jag verkligen åka hem men jag får vänta några dagar till. Sen ska jag njuuuuta av att vara hemma dom få dagar jag är där!
Nej nu väntar skurmoppen på mig. haha
God jul på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis t din egna lya:)

2008-12-19 @ 19:30:29
Postat av: Emelie

Nej, du vill nog inte ens veta vad jag har gjort. Trasselmaja har iaf varit igång eller jag vet väl egentligen inte om jag har trasslat till det än. Hmm ähh vi får ta det när vi träffas för det är inte alltför bloggvänligt material :P Kramkram

2008-12-21 @ 22:50:51
URL: http://emelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0