at work

klockan är typ halv åtta och jag sitter på jobbet. Det är helt dött i telefonen, inte en kotte har ringt. Har kollat på allas bloggar men ingen har hunnit uppsatera sen jag läste dem sist. Idag ska jag jobba till halv fem sen ska jag hem till Helena och var onyttig, vi ska göra kladdkaka och ha de allmänt trevligt. Kolla typ tv eller nåt, vi var ute och gick igår.. som vanligt. Så skönt och kunna prata av sig lite när man är ute och går. det var ett såntdär underbart vårväder igår. Det var sol heeela långa dagen, t.om på kvällen var de typ sol.
Kom typ i koma igår vid åtta, var så sjukt trött men tänkte jag skulle se private practise först innan jag somnade. så jag fick ju vänta en timme tills de började och sen höll de ju på en timme. men sen somnade jag.. inte. Carlifornication var de sen.. sen sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0