bowla

åkte in lite akut till tandläkaren idag fö jag trodde jag hade tappt min lagning, min provisoriska men det hade jag inte. Jaha så då hade man åkt dit i onödan. Åkte till gretas o skickade iväg lite blommor till min moster som slutat upp med sina behandlingar idag. You are a fighter! sen var de fort hem för mamma o jag höll på o baka ostkaka. Guu det är så gott så ikväll är det riktigt myskväll hos famlijen karlsson. Vi barn ska först in till stan, ska åka om nån timme o bowla. Hoppas jag vinner!! sen ska vi hem o käkade gott, har massa räkor som väntar på oss o massa annat gottigott. vill att de ska bli den 23e nu så alla mina vänner kommer till mig. Hoppas på att de ska bli riktigt lyckat. De är ju min inflyttningsfest då. :D neeej nu är det bäst o hoppa in i duschen. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0