föreläsning

vaknade riktigt sent idag, ska väl hinna med en gästföreläsning och middag med helena sen ska man väl sova igen. haha. nej men lite ska man nog hinna med idag innan man somnar igen. åkte ner till kalmar igår, som alltid är tåget försenat nånstans, fick vänta en stund i alvesta men kom ner till kalmar sen iaf. Mådde illa när jag var framme, eller hade mått illa i stort sett hela dan igår. vet inte vad de var, fick reda på att de var nån som hade varit hemma innan o hade haft magsjukan. Åh va man blir glad o få höra sånt. fick faktiskt upp mina gardiner som mamma snällt hade sytt upp åt mig när jag var hemma så nu ser det faktiskt rätt snyggt ut i mitt rum. Det som fattas o få upp just nu är väl några tavlor och min spegel på toan annars är de mesta klart! :D
kollar på tågbiljetter hem .. igen. jag måste ju tillbaka till tandläkaren så de är bara o beställa biljett hem igen. Usch för tandläkare säger jag bara. Vet inte om man kan bli mycket mer omotiverad o göra saker idag. Har sån lust o bara flyta med.. go with the flow you know! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0