hawaii

tacka gud för jag var ledig idag. hade aldrig orkat gått på föreläsning, var så himla seg. annki från jobbet ringde o  väckte mig.. vid elva..  och  frågade om jag kunde jobba i veckan. såklart jag kunde de. Har inte jobbat på ett tag nu på växeln. men tycker allt de är roligt.
Duschade, käkade frukost o sådär sen gick jag på stan. Var ju tvungen o kolla in om de fanns grejer till hawaiisittningen som är på lördag. Helena och jag hittade oss kjolar på baronen. Sånadär typ bastakjolar, och jag hittade mig nåt hawaiiband som man kunde ha runt armen också.. sen var jag o helena o handlade lite mat, till henne då. sen gick vi runt på stan o pratade en massa. de hände ju som sagt en hel del i helgen.. sen skulle jag hem o göra mat o då smsade jenny o frågade om jag ville hänga med o fika men tyckte de var bättre att hon o ansi kom hit medans jag gjorde mat.. men dom fick fika av mig o så satt vi o snackade massa skit också. haha.

är oerhört trött.. fortfarande och jag har sååå ont i kroppen. vet inte riktigt vad jag har gjort, skulle ha behövt få en massa massage eller nåt. såå ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0