huvudvärk

igår när jag hade varit och shoppat med helena, eller ja, handlat mat kanske man ska säga så fick jag världens huvuvdvärk. Det var ju torsdag också så det skulle ju vara QX gaygala och de missade jag. shiit. hade verkligen velat se den. men men jag låg i sängen från klockan fyra till natten lång. Ja, det ville verkligen inte släppa, tvättade lite i mellan men kunde knappt komma ner till tvättstugan så ont som jag hade i huvvet.
nu sitter jag i falken och kollar runt, lämnade datan innan till seth.. får se om han fixar de hela. hoppas hoppas! Åh fick precis reda på att bettan kan komma till min inflyttningsfest också! wiie va roligt, nu vad jag har förståt så kan Kj, Bettan och Emelie komma iaf, hoppas madde också kan. :D

Kommentarer
Postat av: em

hatar när man får sån huvudvärk. men tror dock du fick migrän och inte huvudvärk =/ när jag mår så dåligt är allt jag vill är att ligga i ett mörkt rum och sova. jag spyr om jag gör något annat. fy :( inte kul alls. hoppas du mår bättre idag :)

2008-02-09 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0