hyresvärk

Åh blir så sur på hyresvärden, så jag får hyresvärk i huvvet. här försökte man ringa massa igår men så kom man inte fram och idag när jag ringer har dom stägt pga sjukdom. piss också, jag som är tvungen o få tag på dom. aja, får väl försöka imon innan jag åker. Och så har de hänt en grej till ang lördag men hoppas de ordnar sig annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. men de ska nog ordna sig.. eller :|
måste börja plugga nu också, när jag vaknade trodde jag klockan var över tolv men den var bara lite över tio. härligt o kunna ha mer tid än vad man tror man har.måste packa ner alla grejer som jag köpt också, blev ju en del i jönköping.
mamma o pappa håller på o fixar alla dörrar i huset nu så nu finns de knappt inte en enda dörr nånstans, inte ens till dass :P haha eller jo uppe finns de en dörr till toan men där får vi inte gå för pappa ska laga nåt. Jaha just snyggt o sitta på toa när alla andra ser på o man har en hund springades runt fötterna. haha!
päronen är och kollar in resor nu, dom är på resebyrån o checkar om de finns nåt roligt! åh ska bli så kul o resa iväg sen!
emelie frågade mig igår om jag var sugen på hultan igen.. hmpf, egentligen hade jag ju tänkt o skippa de iår men när hon frågade så blev jag ju lite sugen igen. Haha- hon vet då hur hon ska få med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0