lyckad helg

helgen har varit helt perfekt måste jag säga. I fredags var jag o Nina först hos Helena o käkade middag, mycket gott. Jag o helena delade på två vinare, vilket blir en var då. Sen åkte vi ner till stan, vi trodde att vi skulle till fula fisken men det var inte öppet så vi gick till palace istället. Innan de hann vi slinka in hos mig o ta en vodkashot. Mumsfilibabba .. haha. sen var de o ragga lammkött på palace, ja på fredagar är det inte så många äldre tycker jag nog inte så vi var typ äldst och nu kan jag ju säga att jag bara är 20 så alla andra var ju typ nyss fyllda 18. Haha. Men hade riktigt roligt iaf. Jag, Helena, Nina, yves och fransosen Eric partade loss ordentligt på palace. tequila är fortfarande en partyhöjare måste jag ju säga. vad som hände sen är i gåtornas tecken, nej de är de inte. men hade de så mysigt. Lyckligare än någonsin! ♥
I lördags var det jobb för mig, jobbade från fyra till tre på natten.  Det var Siv Malmkvist som var artist på guntorp i lördags så det sjöngs för fulla muggar. gästerna var så trevliga också, så det var t.om roligt på jobbet. men  var hemma lite efter fyra och då var de efterfest hos oss. och nåt som var så otroligt snällt o mysigt var att nån satt o väntade på mig när jag kom hem från jobbet. så har aldrig nån gjort för mig innan. Det gjorde mig oerhört glad! tack :) så jag gick ju inte direkt o la mig när jag kom hem från jobbet, massa folk o massa fest. Haha. Sov till klockan var halv fyra sen i söndags.Sen var de venezia med helle. Måste säga att det var den roligaste helgen på mycket länge! Tack alla ni som var med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0