medvetslös

oj oj, vi skulle ju frosta av frysen och de tog ju en sån himla tid för all is o smälta, även att jag stod där o försökte få bort en massa. Så jag blev ju så uttråkad så jag gick o la mig istället, kollade lite på tv men de var ju inget roligt så jag somnade istället. Oj så jag sov sen, tanja hade visst varit o knackat på min dörr men jag hade sovit som en bebis. Kommer ut från mitt rum en sådär tre timmar senare, lika trött och då har dom redan fixat allt. sorry. haha, tanja frågade om det var min glass som var i frysen.. men de var inte min o inte uiras. Är de din glass sissy? hehe. Mamma ringde mig också från jobbet, dom har ju verken el eller telefon hemma sen stormen drog in. Men jag var lite halvt medvetslös när jag pratade med henne så minns inte vad jag sa. fick ringa upp henne sen o höra efter vad jag hade pratat om.

Läste på emelies blogg att de hade inte varit de roligaste o åka bussen hem till växjö, sicken tur att dom inte behövde åka ända hem till vetlanda iaf. Åka buss bakis det är ju inget o rekommendera precis de vet vi ju alla.


åh de som hände igår gjorde mig så förvirrad så jag vet inte vad jag ska göra. Du vet så väl vad jag tycker, låt mig få veta vad du tycker så jag slipper gå runt o undra hela tiden och känna mig vilsen o dum. snälla säg vad du tycker o känner!


yäy, kollade på mitt schema och jag är ledig imon. wiiiie, gissa om jag ska sova ut riktigt ordentligt! sen blir de promenad, kanske lunch med helena, hämta upp alla mina kursböcker, ska banne mig på stan imon också!

nu är det nog dags och sova, nej nu när jag sovit lite är jag ju pigg.. eller pigg kanske var o ta i men jag är inte lika trött längre. I natt sov jag ju verkligen inget alls, kanske 3 timmar sammanlagt. men får man vara med nån man tycker om så kan jag ta de :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0