rötter

Idag var det tandläkarbesök, efter förra gången jag var där ville jag inte dit. OCh det blir ju inte bättre av att man har en jävlig pappa som sitter o berättar massa skräckisar om tandläkarbesök. Tak för ditt stöd pappa ;) haha.
Men det gick bra, eller det gjorde inte ont som förra gången men däremot så gick det inte som hon ville så jag måste åka tillbaka om en månad o fixa de sista. Åh va roligt med ett besök till :|
sen åkte pappa och jag till willys o handlade lite mat. Skulle till åhlens men dom öppnar ju inte förrän 10 numera och det gör inte apoteket heller kom vi underfull med. När jag var inne på åhlens kom jag knappt in innan Christina frågade mig om jag ville jobba. Hade jag inte haft så mycket o göra (vilket jag inte gör nåt av alls just nu) så hade jag gärna jobbat. Ska jobba nästa gång jag kommer hem istället. ska ju vara hemma lite längre då.
Ikväll hoppas jag på mys och spel med familjen. tror jag ska åka o handla lite gott nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0