soliga kalmar

Idag var det grymt segt och gå upp. Blev ju att jag gick ut med Lisa och Ellinor igår sen iaf. Efter jag hade varit med jobbet o bowlat som för övrigt gick helt bajs. Okej, fick ner några strikar men spelade riktigt dåligt ändå. sen käkade vi tacobuffe vilket var väldigt gott. Har nog fått nog av tacos nu på ett tag.
Vi besökte först O´learys Lisa, Ellinor och jag. Det var kareoke där, vi sjöng inte. sen gick vi vidare till fula fisken, det  var faktiskt riktigt bra musik denna gången. Och härliga människor också men man var ju lite seg. Hehe.
Sen skulle vi hem och jag hade i stort sett nästan lagt mig och de plingar på dörren. Det är lisa o hennes kompis som ville ha lite mat, jag hade erbjudit mat innan men då ville dom inte ha. Men jag bjöd på lite paj och tacos.. hehe. Vi satt o snackade sen var klockan över tre när jag somnade.. närmare halv fyra.
Och idag var det föreläsning, för en gångs skull känns det så bra att man vet , eller man fattar direkt vad han menar, det är bara o fylla på lite mer information. Good feeling!
Imon ska jag också jobba, fick jobba lite mer så börjar halv åtta till halv fem. Det blir en lång dag. sen på kvällen ska jag och helena dona lite. Säger inte vad vi ska göra men vi ska iaf pyssla lite. :D
nu är det bäst och svara lite i telefon kanske. Är bara knappt en timme kvar på jobbet.. :) sen ska jag ut och gå, läääänge. Det är sånt underbart väder här i kalmar idag. Det är sånna dagar man absolut inte vill sitta inne vid en dataskärm och jobba. men ska se om helena kanske behöver komma ifrån sina böcker lite o gå på promenad med mig. :) hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0