värk

idag har jag jobbat hela dagen. Jobbade några timmar igår med men idag var de från 10-18. åkte till jobbet med världens mensvärk o kommer hem med världens huvudvärk. det är då typiskt. tycker om o jobba på åhlens, carina o karin är ena riktiga filurer. carina var helt pisst på chefen idag. såå kul! när jag kom hem nu ikväll var de inte lika kul, då hade mizo tagit sönder massa toarullar o mina grejer som jag hade i en påse. allt de låg över golvet i hallen. kuuul. nej inte direkt. sen började andreas mucka med honom o då spydde han, haha trodde inte en så liten hund kunde spy så mycket :/
ska snart ner till kalmar igen. åh de är så veligt. när jag är i kalmar vill jag hem, när jag är hemma vill jag till kalmar. suck! längtar bara tills det är lördag så alla mina vänner kommer ner o hälsar på mig!
kanske ska sova lite nu om jag kan, råkade somna lite innan.. hehe
natti

Kommentarer
Postat av: Karolin

hehe sicken buse!! längtar massor till lördag kommer bli skitkul!! :)

2008-02-19 @ 11:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0