11 timmar

Igår jobbade jag på guntorp i 11 timmar. Innan jag åkte hann jag med lite fika med Jenny o Ansi, var o fikade på cafe dream. Rebecca hämtade upp mig vid tre och sen var de full fräs mot borgholm. På vägen dit diskuterade vi att de var så tråkigt att de inte fanns nån snö och från ingenstans så kommer de västa ovädert. det bara vräker ner snö och vi, eller ja rebecca får köra jättesakta för o kunna se nåt. Men vi kommer fram iaf och då börjar de igen. ja jobbet då. Förbereda allt, käka, få all inofmation om kvällen. Det var typ 200 gäster igår.. men mina bord var så trevliga. Och tur var de ju för mig. Jag orkar inte med gnällspikar som blir fulla o äckliga.
Allt gick galant hela kvällen, förutom liiiite huvudvärk o så. Var hemma klockan 5 i morse. Slockande ganska så snabbt kan jag säga.
Skulle ha städat lägenheten i norrliden idag men när jag ringde madde var dom redan färdiga. Sorry! Men ska besikta den imon.. då ska jag vara där.
Åkte och tränade istället, guu va trött jag var. efter ha burit på massa tallrikar dagen innan som väger 1.4 kg per tallrik så är man rätt mör i armarna kan jag säga. Åkte till maxi o handlade lite sen var de hem o göra mat. Och mycket mer har jag knappt hunnit med idag. Känns som man snart ska sova igen, är ju aldrig fel iofs :D
Nu tycker jag för övrigt att Helena får komma hem från Usa, har ju ingen o prata med. Heeeeeeelena, come back here! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0