detalis

Jaha, nu var det för lite smaskiga detaljer i min blogg får man höra :P Undra vad detta kan bero på? Jo för de händer absolut inte nåt smaskigt i mitt liv, de smaskigaste jag kan komma på är väl att en gäst på guntorp i stort sett höll på o hångla upp mig och att jag har varit otrogen mot min man som jag inte är gift med men som han säger att vi är. Ja, det är lite internt kanske men jag är lite halvt gift med en som heter andreas.. haha men bara på skoj nu så ni vet! haha.
Iofs så längtar jag ju tills imon, ska träffa dig då. Hoppas det kommer bli lyckat, vi tycker ju båda att de skulle vara så mysigt o kul om det kunde funka. Först ska vi träffas o käka middag och sen blir det bio. Ja, bio en måndag kanske inte är de roligaste men det är ju mig dig så det kan jag ta. Wish me luck!
nu ska jag sova o drömma!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: karolin

massa lycka till!!

2008-01-28 @ 09:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0