flyttat

Ni får ursäkta jag inte skrivit på senaste men jag har flyttat och jag har inget internet än. tro det eller ej så åkte jag upp till min gamla lägenhet för o kolla min mail, nej de var inte hela sanningen. skulle faktiskt skicka in en jobbansökan. Men iaf så har jag flyttat, hela familjen åkte ner i fredags och höll på hela dagen med och flytta alla mina grejer. Herregud vad grejer man har, pappa sa åt mig och bränna upp minst hälften av alla grejer.. haha. men det gick iaf bra, var lite grinig då och då men det gick ju så himla fort. ut med alla, in med annat och iväg. hann knappt tänka och så var allt nere i min nya lägenhet. men tack hela famlijen för all hjälp, credit till mina bröder som bar alla grejerna!
var först idag som jag har fått någolunda ordning på de hela.. men fortfarande finns de grejer som ska ordnas till. Måste till Ikea och handla in lite grejer, emma du kan förbereda dig på att vi ska till ikea och du är min bärhjälp ;D
nej nu ska jag nog åka ner till min andra, nya lägenhet igen. är lite tråkigt och sitta på ett golv i en tom lägenhet. Kommer nog inte få internet på ett tag.. ring om det är nåt. Alltid välkommet med samtal :)
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0