fula fisken

kvällen igår var riktigt rolig, började med att vi var på puben o käkade, vi var rätt många till slut som satt o tryckte runt ett litet bord. Men det var mycket trevligt. Malin fyllde ju år också, hela 22 år blev hon. Grattis! vi käkade gott o snackade massa. senare drog vi vidare mot fula fisken, alltså jag tycker nog om stället i sig men musiken, jag blir helt knäpp av o bara stå där o jucka. Kan man inte få dansa?! Men det var mycket roligt iaf. Mot kvällens slut gick jag, jenny, ellinor o emelie hem. Kändes skönt o inte härja ute hela natten.
Idag är det plugg på listan, har hunnit med o städa lite. såg ju hemskt ut på mitt rum. Fixat lite med alla viktiga papper som låg framme. så nu är det minsann lite ordning på de hela.
Måste ut sen också, får spratt på o vara inne. Det är så härligt väder.. eller kanske inte nån sol direkt men det är iaf inte regn. så det tycker jag är bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0