godkänd

var på besiktning innan på förra lägenheten i norris. Vi klarade det tack o lov även att tanten var så petig. Men nu är det iaf avklarat så nu har man inte den hängandes efter en. Sen var vi och fixade vårt konto, och fikade. Vi bodde i norrliden i 1½ år och aldrig var vi och fikade i berga. Så sista gången nu vi var där så fikade vi. var väldigt mysigt. vi hade ju en del o prata om märkte jag. hehe.
Fick med mig massa grejer, igen från madde. gardiner, tvättpåsar o massa.. Ja alltid lika trevligt.
Nu ska jag plugga lite o sen ska jag iväg och träna hade jag tänkt. Hade iofs tänkt o hinna med stan också men det får bli en annan gång.
ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0