godnatt

jaha äntligen när man har internet så finns det inget o göra eller finns och finns. finns ju massa o göra men just nu var det inte lika kul som innan. haha, bara för jag inte haft internet nu och så får jag de. Imon har jag en hel lista som jag ska göra.
- plugga
- handla mat
- träna
- träffa uppsatsgruppen
- städa
- gå till åhléns
- gå och fixa mitt cykeldäck


ja usch det var massa som jag ska hinna med och vet inte hur  jag ska göra det. men på nåt sätt kommer det nog gå, ja dvs så kommer inte alla punkter göras imorgon :P
tror faktiskt jag ska lägga mig och läsa min bok, kunde inte sova i natt. Låg länge och vred o vände på mig. Tänkte om jag läser så kanske jag blir trött men icke, sida efter sida blev det men inte tröttare blev jag för det. till slut efter ha slagit rekord på spelet i min mobil, läst nästan hela boken och mycket räknande av hoppade får somnade jag. Tur så fick jag ett sms idag av annsofie att hon ville ses en timme senare. så jag fick sova en extra timme, dock var jag redan klar när jag fick hennes sms.. men aja, lite vilande en timme till var inte fel.
Så ska försöka mig på och få minst åtta timmars sömn och motion. Vad tror ni om detta, tror ni detta kommer funka? Jag hoppas på det iaf.
Pratade med emelie häromdagen också. hon undrade om jag skulle ha inflyttningsfest eller om hon bara skulle komma och hälsa på. Självklart blir det inflyttningsfest. Ni är alla så Välkomna. troligen blir det vecka 6. Så alla kan ju nu kolla upp detta.. så ni kan säga att ni kan komma när jag frågar. frågar jag inte så får ni bjuda in er själva den helgen. ;)
Innan dess ska jag hinna med o jobba, hitta ett annat jobb, göra klart uppsatsen och massa mer. Ja ni hör ju bara hur busy woman jag är! haha
Så nu ska jag få min skönhetssömn och hoppas på att jag inte ska drömma massa konstigt som jag gjort sen jag flyttat ner till min nya lägenhet. antar de beror på att allt är nytt.. drömde nåt konstigt häromnatten och sa de till mamma.. sa att jag hade drömt att de var nån skadad på vägen vid eksjövägen hemma.. och då sa hon att hon trodde hon hade sett nån när hon körde bil. Min bror hade frågat vad hon kollade på.. och så sa hon att hon trodde de låg nån där hon körde förbi. Och så hade jag typ drömt likande.. läskigt eller vad! usch!!
neeej, godnatt folket
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0