grattis

Det har hänt rätt mycket på sistone tror jag iaf. Emma åkte hem i söndags och sen i måndags var de minsann tomt, var ju och städade hela söndagen också i norrliden med madde o kk. Våran spis där är som nya tack vare honom. Tidags var jag på upprop, jag ska ju gå om en kurs så de kändes lite konsigt o sitta där med andra människor men de var roligt iaf. Igår var det jobb med vårt arbete, satt och kompletterade lite grejer, men satt verkligen hela dagen. sen skulle ansi jobba på puben så jag o jenny gick dit o käkade. Lisa kom dit också o tog en öl med oss. Dom lurade mig dom jäklarna, dom bytte ut min dricka mot vatten.. fyy på er!
när jag kom hem hade jag tänkt o hoppa direkt i säng men slutade med att jag satt vid datorn och pratade först med helena som är i florida. sen pratade jag med emma från falkenberg, vi satt o pratade rätt länge om typ inget alls :P hon fyllde år igår så då pratade vi om de o sen skola o massa skit :P hhaa
på tal om födelsedag så fyller min moster år idag, grattis grattis! och imon fyller pappa år.. vad tusan ska man köpa till honom då? förlag någon?
nej nu ska jag plugga vidare. eller kolla nåt annat på internet kanske jag ska säga :P  hehe
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0