internet

fuskar lite och lånar nätet av nån i samma hus, har försökt och försökt och äntligen gick det o låna lite internet av nån annan. jag håller på o bli helt kansig utan internet, och då kan madde intyga hur grinig och konstig jag blir. Haha, va glad att du slipper de nu madde, de är nån annan som får ta de. nån som jag kan vara otrevlig mot dessutom.
Var och käkade mat med helena, nadja och sebastian innan. alltid trevligt o träffa på mina söta små vänner. till helgen blir det fest. Hoppas ni kan komma :)
håller på med uppsatsen också men gud så tråkigt det är. tur att jag inte behöver syssla med sånthär varje dag.
Nej nu är det bäst o lägga upp inlägget innan jag kopplas ner
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0