krash!

Jaha men va roligt, hela datan i stort sett bara totalt dog. eller inte riktigt men inte långt ifrån.. fick gå med den till IT support, tacka gud för att de finns datanördar. Och så hittade han alla mina grejer men typ internet får jag skriva in allt igen och min musik har försvunnit. Rätt mycket med andra ord har försvunnit. Faaaaan!
aja, tur att datorn inte dog helt iaf. Fan va jag hatar tekniken ibland
Nu ska jag iaf fixa mig inför ikväll, orkar inte tänka på detta mer. Jag, jenny, lisa, ellinor o några fler ska först till puben o sen ska vi vidare till fula fisken verkar de som.
Ska bli roligt o bara snacka massa skit med tjejerna och käka!

Kommentarer
Postat av: emelie Persson

Ha en trevlig kväll!=)

2008-01-30 @ 18:17:49
URL: http://www.eganster.blogg.se
Postat av: camillalyktberg

Så tråkigt när sånt händer =/

2008-01-30 @ 18:19:24
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0