let's dance

hade mycket hellre kollat på let's dance ikväll. tycker de är lite roligt o kolla på hur dom dansar. Jag som ni alla redan vet älskar o dansa. det är så grymt roligt o man får verkligen ut sina känslor. vare sig man är arg eller lessen. Fick precis reda på från Ansi att vi klarade vårt arbete. Wiiie så skönt att de är klart så vi inte behöver sitta med det mer! Yes!
Ansi kanske kommer förbi lite senare, vi ska kolla igenom lite grejer inför tentan imon som verkligen kommer gå kanon! :D (inte!)
Köpte tågbiljett hem idag också, tur att jag kunde använda min värdecheck. Behövde bara betala 129 kr tror jag de var. Så de satt perfekt! Köpte jättegulliga ballonger innan också på Lagerhaus, ballonger som är som ♥ . sött!
planerar lite smått inför inflyttningsfesten också, önskas något speciellt och äta?, ja ni kan ju säga till då. Än så länge så vet jag sex pers som kan komma.. har typ inte sagt de till fler :P haha. men alla är välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0