magont

sitter på jobbet igen, usch så trött jag var idag när jag skulle upp.. men det gick sin väg sen iaf. stackars tanja som var utelåst i natt, hon hade tappat bort sin nyckel men det fixade sig idag. Jag har sån gryyyym magont, tror jag ska dö. Var o fikade precis och trodde inte jag skulle kunna gå tillbaka. :(
ska hem och försöka äta lite mat sen och vila.. och hoppas det går över denhär skiten..
Helgen var helt GALEN! men så grymt rolig, att vissa slutar bordet och vissa under. Ni kan ju bara tänka er hur kvällen var. slutet på palace var lika galet det, folk blev som tokar.. först no intresst sen massa intresst :P haha Iglar fanns det ju gott om också ;)
nej nu ska jag fortsätta jobba..
ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0