morgonpromenad

sitter på bibblan igen, måste berätta att jag var riktigt duktig idag på morgonen. jag var uppe runt halv sju och var ute och gick. Har ju fortfarande inte kollat upp när jag kan lämna min cykel, eller mitt däck rättare sagt så jag gick förbi den vägen. Numera har jag ju inte så långt dit och dom öppnade redan vid åtta. Brukar cykelaffärer ha öppet så tidigt? aja, var ute o traskade nere på söder i 40 min sen gick jag hem. duschade och åt frulle.. skulle ha träffat min uppsatsgrupp vid 10.30 men blev inte förrän vid 11 hemma hos emma. Diskuterade lite vad vi ska säga på vårt handledarmöte som vi har klockan 16 senare idag. Vi borde verkligen ha varit färdiga eller nåt men de är vi inte. men vi är på god väg må jag säga. Var iaf och lämnade in mitt däck sen och det var en glasbit som var boven i de hela, fick den när jag cyklade vid BBS :| inte bra alls! men får hämta däcket imon igen. Är ju bra om jag har en cykel till nu när emma kommer imon.
Åh, var värsta roligt igår, fick ett meddelande från emma om att hon längtade att komma ner hit, hon t.o.m längtade efter bussresan. Så skrev jag tillbaka att jag också längtade och frågade vad hon önskade för mat. Jag har för övrigt i noteringarna inte handlat mat än. Är definitivit ett måste idag. Nån som vill hjälpa mig kanske? aja, åter till konversationen mellan emma och mig. eller under tiden jag skriver med emma har jag typ lagt mig och så hör jag de ringer på dörren, en gång, två gånger, tre gånger.. men va tusan. Jag tror ju knappast de är till mig men Uira öppnar inte.. så jag hoppar upp.. (byter snabbt om) och öppnar.. så är de ingen där.. typiskt. går tillbaka till mitt rum och de ringer igen. Då är det Dado som frågar efter uira.. jag har noll koll på om han är hemma eller inte, han har iaf inte hört nåt.. "i mitt land öppnar man dörren när man har ringt på fem gånger" säger dado.. haha
aja, emmakonversation var det.. skrev att hon får tid o grubbla när hon pumpar upp hennes madrass när hon är själv hemma hos mig, jag jobbar två timmaar efter hon har kommit. Så sa jag att jag skrattade och hon sa att hon kunde tänkta sig mig, ligga där o skratta... Hon frågade om jag hade mitt rosa linne, och glasögon.. och ja de hade jag. jag tyckte de var lite scary.. haha.. att ni ens läst detta. är mest internet mellan  min guling och mig. Haha
Nej nu ska jag återgå till mitt arbete, ska försöka få ihop de mesta idag så jag kan umgås lite med emma så hon slipper umgås med sig själv eller så ;)
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0