omotivation!

usch inget går som jag vill, allt känns bara skit. Motivationen har försvunnit way back! Fick mess av helena innan o hon börjar närma sig kalmar igen. wiiie. Imon ska jag luncha med henne, känns skönt att ha nån o prata med igen! ska åka iväg o träna nu, gör ju ändå inget vettigt så kan lika gärna bränna lite fett!
just nu önskar jag de vore söndag och jag var påväg hem till skooogen. Haha, inte ofta jag säger så men just nu känner jag så iaf.
ska plugga kvällen som är kvar o försöka fixa lite med grejer. Jag har verkligen tusen grejer o fixa, alla inte lika viktiga som andra men iaf. jag är en sån som måste ha grejer o göra hela tiden. Förbannade SJ har inte hört av sig än, men dom skrev att dom som gick vidare skulle dom kontakta på telefon och dom andra skulle få ett mail men än har jag inte fått nåt mail så jag har fortfarande hoppet uppe. HOPPAS
nej nu är de friskis ! ciaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0